Paitsi että. Muutos on saattanut tapahtua. Liittyneekö sitten ikäkriisiin, mutta koen yhä enemmän tarvetta saada juuri sitä mitä on luvattu, enkä jotain sinne päin. Todisteeksi tästä minussa tapahtuneesta muutoksesta tarjoilen seuraavan tarinan:
Ostin mainonnan uhrina paketillisen Daim-keksejä juhannusta varten. (Itse keksit eivät sitten olletkaan kovin hyviä. Kaipaan edelleen Domino-cookieseja, ne olivat taivaallisia! Saakohan niitä enää mistään?) Avasin paketin ja kas kummaa, aivan kuin yhdestä keksistä olisi jo haukattu palanen! Minä siinä jo miettimään, että mikä hiiri pakettiin on pesiytynyt, ja tutkailin käärettä sillä silmällä... Satuin huomaamaan numeron, johon saisi soittaa, jos tuote osoittautuisi vialliseksi tai siitä olisi jotain muuta palautetta antaa.
Yyh, keksistäni puuttuu palanen! |
Kännykkä esiin ja ei kun soittamaan. Numerosta vastasi hyvin ystävällinen naisihminen, jolle esitin huoleni haukatusta keksistä. Hän oli ymmärtäväinen, mutta valaisi minua, että kukaan ei keksiä ole päässyt etukäteen maistamaan, vaan että todennäköisimmin kyseessä on tuotantokoneen "purema", eli keksi on pakkauslinjastolla joutunut koneen hampaisiin. Hän pyysi minua luettelemaan pakkausmerkinnät, jotta voisi laittaa tehtaalle palautetta, ja kysyi yhteystietojani hyvitystä varten. No kyllähän minulle hyvitykset kelpaisivat, ja annoin osoitteeni.
Viikko sitten torstaina sain postissa ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä, ja perjantaina töiden jälkeen kipaisin hakemaan paketin. Kuoresta paljastuivat nämä herkut:
Omnom, suklaavarastoni pullistelee jo liitoksistaan! |
Kyllä vaan kannattaa valittaa! ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kaunis kiitos kommenteista!